Sunday, April 19, 2009

SRI TUMPAT 2 MENGAPAI IMPIAN

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog sekolah. Lama juga tak menulis di blog sekolah, entahlah banyak masa dihabiskan begitu sahaja. Namun saya berazam ingin menulis semula di blog sekolah saya sebagai input kita bersama.

Saya masih mentah dalam dunia blog dan tak banyak pengalaman namun saya akan terus belajar untuk kebaikan diri saya dan sekolah saya.

Sebagai guru kita harus berkongsi maklumat, jika ada yang perlu dikongsi kita kongsi, yang kuat melammbantu yang lemah dan yang pintar membantu yang lambat. Itulah yang perlu kita amalkan untuk memajukan anak bangsa kita dan kita sendiri.

No comments:

Post a Comment

TENAGA PENGGERAK SK SRI TUMPAT 2

KURSUS DALAM PERKHIDMATAN SIRI 04/2009

SLIDE SHOW LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN SIRI 01/2009

SUASANA HARI RAYA MURID SKST2 2009/1430H

MAJLIS PENYAMPAIAN SUMBANGAN AIDILFITRI 2009

GURU SKST2 BERHARI RAYA

div align="justify">

PROGRAM IHYA RAMADHAN SKST2 1430H

GAMBAR AKTIVTI IZIN ILMU UPSR 2009

MAJLIS MAULIDURRASUL SKST2 2009

Pengajaran dan Pembelajaran ( motivasi)

KAJIAN TEMPATAN TAHUN 4

KAJIAN TEMPATAN TAHUN 4 KAJIAN TEMPATAN TAHUN 4 azieabadi TAJUK : CUACA